Diochi
Úvod

 

ID:
Heslo:
 
Jste-li člen Diochi, přihlaste se nejdříve svým ID a Heslem, poté klikněte na odkaz e-Shop.
Bioinformační produkty
Bioinformační kosmetika
Ozonoterapie
Regenerace ve Sféře
Regenerace v 5 elementech
Základy čínské medicíny  
Aktuální informace
Kluby nabízejí
Informace-Video-Zajímavosti
Časopis Diochi Sféra
Herbář
Poradna
Můj příběh
Přístroje
 
Loading

.. Počet přístupů:
... Online:

DIOCHI spol. s r. o.
Weilova 2/1144
102 00 Praha 10
Česká Republika
tel.: +420 267 215 658
info@diochi.cz


DIOCHI Slovakia, s.r.o.
Hlavná 31
917 00 Trnava
Slovensko
tel.: +421 335 516 633
diochi@diochi.sk

Objednávka SKD  reg./int.

Venisfér a alkohol chrání srdce !

Příznivý efekt je vyšší u mužů než u žen

Sklenička alkoholu denně sníží riziko srdečních nemocí, přičemž lépe to funguje u mužů. Má to háček: výzkum dánských vědců bohužel neupřesňuje ani druh nápoje, ani konzumované množství.

"denně sklenička nebo dvě pro muže a udělali jste něco dobrého pro své srdce", uvedl Morten Gronbaek z dánského Institutu národního zdraví. "Dalším pitím ale už zdraví nezlepšíte", upozornil.

Dotazovací výzkum u 50 tisíc osob v kardiovaskulárně rizikovém věku mezi 50 a 65 lety, opakovaný v odstupu šesti let, ukázal, že pravidelně (asi 11 sklenek týdně) pijícím mužům kleslo riziko nemocí srdce a jeho cév o 41%, zatímco pánům, kteří si alkohol dopřáli jen jednou za týden, pouze o sedm procent.

U žen byla situace jiná: ať si dávaly alkohol jednou nebo sedmkrát týdně (pět až šest sklenic), snížení představovalo 36 procent. Rozdíl podle vědců vyplývá z odlišného metabolismu mužského a ženského organismu, závisí zřejmě i na typu alkoholu a na hladině a na rozdílnosti mužských a ženských hormonů.

Annie Brittonová z londýnské univerzity ale upozornila na nízkouz platnost studie, protože postihla nejrizikovější skupinu. ,, Není zřejmé, jestli kardioprotektivní(srdce chránící) působení alkoholu se během života sčítá, protože stále platí, že nemocní či potencionálně nemocní by pít neměli," uvedla.

,,Rozhodně s pitím nezačínejte kvůli případným preventivním účinkům - mohly by být menší než ty negativní, dostatečně známé," varovala také mluvčí britské Srdeční nadace Judy Ó Sullivanová.

Orgány pracují v těle v páru. Vždy jeden orgán plný, jakým je například srdce spolupracuje s jedním orgánem dutým, jakým je například tenké střevo. Srdce a tenké střevo jsou tedy párové orgány. Můžeme říct, co na talíři, to na srdci a co na srdci, to na tenkém střevě. Orgány jsou vzájemně propojeny energetickými dráhami a pokud se energie v meridiánu tenkého střeva nedostává, může to mít vliv na jeho párový orgán a tím je srdce. V životě to znamená, jestliže jíme nezdravě, oslabíme si imunitu, může se pak u nás snáze objevit například zánět na tenkém střevě. Ten ovlivní energetiku a pak se vše projeví na srdci například jako palpitace. Je to jedna z možností postupného vzniku srdeční choroby. Proto by jsme opravdu měli dbát na pestrou, vyváženou a kvalitní stravu, protože zdraví začíná u stolu. Když vznikne zánět, máme šanci získat také nějakou alergii a to na látku, s kterou se nejčastěji setkáváme při styku s pokožkou a nebo která se nejčastěji objevuje u nás ve stravě a nebo ve vzduchu, který dýcháme.

Ze stoprocentně přírodních produktů firmy Diochi můžeme pro harmonizaci srdce a tenkého střeva vřele doporučit bioinformační přípravek Venisfér. Obsahuje malé dávky alkoholu, které nemají negativní, ale pozitivní efekt například na snížení hladiny cholesterolu. Současně obsahuje byliny, které se v působení vzájemně synergicky doplňují a mají ochranný a posilující vliv na srdce. Současně zlepšují periférní cirkulaci krve, což je důležité zejména u diabetiků. Periférní prokrvení také zkvalitňuje funkčnost mužského pohlavního orgánu a tím i kvalitu sexu.

Takovou zajímavou rostlinou, která je obsažena ve Venisféru je Šalvěj červenokořenná (Salvia miltiorrhiza): obsahuje kyselinu lithospermovou, která omezuje množení viru HIV, dále obsahuje diterpenoidní pigmenty, 1-tanshinon a 2-tanshinon, jim příbuzný isotanshinon 1 a 2, methyltanshinon a hydroxytanshinon. Používá se při ateroskleróze, angině pectoris, leukémii a jiném onkologickém onemocnění, poruchách menstruace, nespavosti, neurastenii a palpitacích srdce, hematomech, bolesti břicha a kloubů, vředovitosti kůže a zánětu mléčné žlázy.

Kromě bylin na cévy, srdce a mozek tu jsou byliny i na Játra. Jestliže máme oslabená játra, oslabují se i cévy a může se objevit i vyšší hladina cholesterolu v krvi. Člověka který má oslabenou energii meridiánu jater poznáme na první pohled podle červených tváří, kde mohou praskat malé jemné cévky. Ještě musíme dodat, že k období léta patří Venisfér, protože dle čínské medicíny patří léto k prvku oheň. Oheň si představíme jako teplo a žár. Abychom teplo a žár lépe snášely budeme užívat přípravek který patří svým složením k ohni a tím je Venisfér. Přípravek je podle čínského pentagramu přiřazen k ohni a orgán srdce také patří k ohni. Při určování přípravku postupujeme pravidlem podobné k podobnému - oheň k ohni. Stejný princip se používá i v homeopatii. K ohni patří z lidských orgánů srdce. Podle statistik je nejvíce infarktů srdce právě v létě a tak důvod proč brát právě Venisvér máme nyní náležitě zdůvodněn. Omezuje riziko vzniku infarktu myokardu a zanášení cév.

A pak, kromě ochrany srdce výrazně zlepšuje i paměť a kdo z nás by si ji nepřál dokonalejší?

Zpomalte stárnutí!

Fytolátky Venisféru mají až 3x větší antioxidační efekt oproti jiným antioxidantům, jako jsou vitamín C a E.

Díky jeho vinikajícím antioxidačním schopnostem lze zpomalit i stárnutí. Volné radikály vznikají při kouření, fyzické zátěži, radiaci, chemoterapii, přílišném slunění ale i při normálním metabolismu. Zdrojem jsou i staré kazící se tuky. Vyšší koncentrace je ve vyšších nadmořských výškách a v těle vznikají více při nadměrné fyzické zátěži. Volné radikály jsou extrémně nestabilní a podílí se na předčasném stárnutí tím, že oxidují buněčné membrány a ničí organickou tkáň a pokožku. Oxidací cholesterolu způsobují srdečněcévní onemocnění, destrukcí DNA rakovinné změny v organismu. Antioxidant z Venisféru potká volný radikál a nechá se zoxidovat jako první a buňku tak ochrání před poškozením. Je to malá "fytopolicie" v lahvičce. Bílé krvinky naopak využívají vlastní volné radikály na likvidaci bakterií a virů. Avšak ochrana těla není dokonalá a selhává, proto je dobré užívat antioxidanty.

 

Zdroj: Regena 06/06