Banner nové Sféry

Před posilováním břicha nejprve zpevněte hluboké břišní svaly!

  • Napsal(a) Jiří Hruška

Mnoho lidí svůj trénink končí cviky na posílení břišních svalů. Většinou posilují jen část přímého břišního svalu – jeho vrchní část. Důležité je při cvičení na břicho začít od základů. Nejprve je nutné zpevnit hluboké vrstvy břišních svalů, které zajišťují stabilní oporu bederní páteře a následně umožní kvalitní a správné procvičení všech břišních svalů.

 

 

 Jak začít?

Připravte si overball, ze 75% ho vyfoukněte.Posaďte se na podložku a pod křížovou kost si dejte overball a lehce si ho přisedněte. Sedací kosti nechte položené na podložce. Nohy opřete o paty a napřimte páteř vytažením za hlavou. Následně se pomalu spouštějte do záklonu do místa, kde cítíte komplexní aktivaci břicha. Můžete zapojit i zvedání rukou s výdrží.

U druhého cviku se položte se na podložku na břicho. Opřete se o předloktí, tak aby vaše lokty byly pod vašimi rameny. Nyní zvedněte vaše boky tak, aby se dostaly do stejné výšky jako vaše ramena. Dbejte na to, aby byla zachována správná křivka páteře ve všech místech. Pomůcka může být to, že se snažíte dostat křížovou kost, co nejdále od hlavy a natáhnout páteř. V tuto chvíli se opíráte o
předloktí, kolena a špičky. Nyní zvedněte kolena na centimetr od podložky, aniž by se změnilo postavení ramen a páteře.
Pokud si nejste jisti, že cviky provádíte správně, vyhledejte pomoc profesionálního trenéra!

www.trenerhruska.cz

Celostní medicína

Osobní rozvoj

Zdraví a krása

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.